Iheiji, japoniar marinelak, Hong kong-ra heldu eta emaztearekin egiten du topo. Izan ere, duela zortzi urte Shiho abandonatuz aberastarunen bila irten baitzen, emazteak hainbat japoiniar emakumeen zortea jasan du, txinatar piratek bahituta izanik proptituzio lanetara behartu izana gero. Iheiji, Txinan japoniar putetxe baten jabe delarik, emaztea erosi eta bertan jarriko du lanean. Ustearen ustez neskek Japoiniara igorri dirua bere jaioterriko larrialdi ekonomikoaren onetan dela, Malaya aldera zabaldu asmo egiten du negozioa, hain zuzen ere errusiar-japoiniar gerra leher zorian den une berberan.