Heuren bizitzetako lehen urratsak emanez diharuten gazteen arazoei buruzko dokumentala. Hiru urte kartzela zigorrera kondenatu gaizkilea gainbehera dator salatuen eserlekuan; miliziaren segada batetan harrapatutako drogazale gazteak ahulki defendatzen du bere burua; institutoko ikasle batek makaren aurren azaltzen du, Riga Hildakoei Eraiki Monumentuaren asteroko zaindaritza eta "punk" mugimenduaru atxeki izana nola aldiberean eraman ditzakeen.