Ivan, batxiler ikasle-ohiak, inguruan duen munduarekiko jarrera eszeptiko eta mesprezugarria azal bide du. Bere gurasoen dibortzioa omen da honako gaitzesbidearen funtsesko kausa. Ordenantza moduan lan egiten dueneko erredakziozko funtzionariak, zientzietan doktore den Kuznetsov eta honen alaba Katyak, bereziki, izakeraz hazteko beta duela iragartzen diote gazteari.