Christopher Hughes, Georgian telegrafista moduan detinaturik den ingelesa, iraultzak aztanda egiten duen une berberan heltzen da hara. Hughes Nestorrekin borrokatzen da, komunitateko lehendakaria berau, eta laborariek herritik botatzen dute, alabaina berak herritik irteari uko eginez telegrafik tantai baten oinean babesten da bere Ana maitearekin, Nestorren arreba alegia.
Nestor eta Christopher, denboraren poderioz adiskidetu direnak, misterioski asesinatuak azaltzen dira egun batez.