Amaitu berri den maitasun baten istorioa dugu; bigarren baten hasiera eta akaberaz eta nola egoera honen zioz, emakume batek bi terminoen ardatzean bideratzen dituen bere mairasun harremanak: bizitza eta heriotza bailiran. Honetxek, beti ere, egoera dramatiko baina suhar eta aldeberean zalantzatsura bultzatzen du protagonista, zeinak maitasunaren sua bizturik bait drama.