Taipei-n diren maila sozial ezberdinetako agerpena osatuz, hitu bikoteen arteko gorabehera korapilatsuez dihardu honako istorioa. Neskatza baztertu batek, familia umil baten senean sortua, giza maila goreneko argazkilari bat ezagutzen du; aurrera jo nola independentzia biziki nahi duen idazlesa eta bere lanean besteriz pentsatzen es duen medikua; Suzanne, ama zuzenegiak etxean giltzapenturik daukanez, asperraldiak hobe jasateko etengabe telefonoz deika dabilena.