Autobusez eginiko bidaian zehar, Paulak bidaia luze horretan abiatzera bultzatu izan zioten zirkunstantziak gomutara ekarriko ditu. Carlos bere senarra poliziak atxilotua izan zen, bere eta Gerardoren, bion lagun mina, zeregin ezinaren aurrean. Isabel, Paularen laguna, berarekin bizitzera joan dadin proposatzen dio, zerua eta lurrean arakatuz Carlosen egontokiaz informazioa bilatzen duen bitartean, zeinak bizirik dirau, 2.000 kilometroetara lekuturik den kanpamendu batetan. Egun batez, Paulak Gerardorekin topo egiten du, bere senargai izana; bere ahizpak Carlos zegoeneko kanpamentura lagunduko ez ziola esan eta Gerardoz maitemindurik jarraitzen zuela konturatzekoan.
Azkenik, Paula kanpamendura helduko da, baina Carlos beste norbaitera trasladatua izan da. Bidaia luze eta neketsu haren ondoren, Paulak itzultzerakoan zer egin erabaki beharko du.