Oraingoan heroeak Slam TBren askatasunaren alde borrokatzen dute, estatubatuar airelinak etengabe patruilatzen dituen B29 zahar batetan kokaturiko estazio pirata bat, alegia. Izan ere, rockerek erantzungo baitute igorle piratek transmititu mezuari.
Mr. Westinghousen, casa Blancarako hautagai sendonera, bultzatze kontsigna bidean hartzen duenean, kapitaina bere borrokaren zentzua kompreni izan dutenaz ohartzen da.