Txilerko gazten baten eta bere adiskide turkiatarraren bizitzako 24 orduen errelatu umoretsu bezain patetikoa. Bi lagunak langabezia gorrienean bizi dira, beraientzat, guztiz arrotza den Mendebaldeko Berlingo hirian. Arrazoi ainitzengatik baztertuak, superbizi eta ondo pasatzen saio dira aldiberean, ordea garai latzak pasatzen dirau honelatsuko bi txoriburuentzako ere.