Josek, egunkari kontserbaore batentzako lanean diharduen kazetari gazteak, Buenos Airesen miseiari buruzko superprodukzioa filmatzen ari den zuzendari iparmarikar baten eginahalez berri emateko agindua jaso du. Joseren kronikek argiro salatzen dute deusik ez duen jendearen erabilpena, bak aktore moduan baita helburu komertzial hutsekin maneiatuak direlako. Bere jarrera dela kausa, Josek enplegua galtzen du eta, kaleetan zehar abiatuko ere bere lagun Caferatarekin -tangolari xelebre bat- berau ere gizaki baztertu batetan bihurtzen delarik.