Jorge, arkeologo gaztea Espainiara itzuli da urte zenbaiten ausentzia merio eta bere azternen bila hasiko ere garai bateko irakasle baten, Jaime, eskutik. Azken honen pertsekuzio istorio estrainua bizi duelarik, neska gazte bat suertatzen da hilik eta horrez geroztik hiritik desagertu egiten da. Jorgek alferrikako bilari ekiten dio, baina gau batez Jaimeren jarraitzaileak inguratu eta bere maiso-ohiaren bizitzako pasarte ilunen berri izango du arrotzok egiten dizkioten galderen bitartez.