Christos zinemaz eta sekula alboratzea ausartu ez den neska batez maintemindurik dago. Alabaina, txikitandik behatuz ihardun du neska etxeko lehiotik. egun batez, hura etxean antolaturiko festa batetan, neskak maitasuna egiten du break so egiten dion bitartean. Gero, Christosek Silena ezagutzen du, taberna batetan aritzen den emakume misteriotsua eta bere gaztaroko neskaren itxura berberakoa dena. Berak ikusle gisa miatutako eszenak errepika ditzan eskatzen dio.