Branko Kralj gizon arrunta izaki egoera, bitxi baten inguruan aurkitzen da nahasturik. Kralj, bere jatorrizko hizkeran, Erregea adierazi nahi du. Bere emazte, Vishnaya, eta maitale, Irenerekiko harremanan sentimentelk korapilo errenbesatua osatuz doaz bere bizimoduaren inguruan, zeina ezin bati daiteke iteligentzia hutsaren erabilpenaz aska.