Ernerto, Batista diktadorea garaiko hiri gerrilari talde bateko buru da. Bere agintepean ditu militante porrokatuak, salatari arriskutsu bat eta maiteminduko deneko emakumea. Bere agintekeri zereginak eta bizimodu lasai bat eraman ahal izatearen arteko kontraesanak, amaiera trajiko batetara bultzatuko dute.