Mendiko alabak izaki ametsgaiztoa bailitzan nozi zuten gerraren enbitea, haize bolara bortitza parte. Gizonek borrokara irten eta gero, isolaturik eman zituzten hilabeteak babesleku baten baitan, beronen mugekin borrokatuz superbizi ahal izateko.
Bizi errealeko gertakizunetan oinarritutako errelatua, Japalan suertatu ziren, Nikaragua eta Honduras arteko mugan berta, 1982-1983 urteren bitartean, kontrairaultzaileen erasoak medio. Jatorrizko eszenategi naturaletan osoki errodatua eta historia bera bizi izan zuten protagonistek antzestua.