Berlindar gazte bikote baten harremanak guztiz galdu du bere xarma eta ondorioz, elkarrekin haserretu baita elkarri muturrekoka eman ondoren, banandu asmo egiten dute. Dena berdin jarraituko du ustekabean gorpu bat aukitzen duten arte, arrerantzean gauaren munduari eta gaizkile ilun talde bati aurre egin beharko diote elkarrekin. Batera egon beharrak eraginik, galdutako maitasunaren bila hasiko dira.