Santiago de Chile, 1973. Kolpe militar batek Allenderen gobernua bertan behera botatzen du, diktadura ezarriz. Paulok sei urte besterik ez dituelarik, bere anai Victorren atxiloketa ikusten du; anai zaharrenaren gorpua egun batzu barru itzulia izanfo zaio familiari.