Bere azken filmearen muntaketa-saio astunak amaitu situ eta etxera bueltakoan, José Siardoren bizitza zeharo aldatuko duten bi gertakari suertatuko dira: bere amorantea ohiaren berretorrera, eta bereziki, ezustean bidaltzen dioten pakete bat, mezu bat grabaturik eta Super 8 mmm.-tan filmatutako eszena arraroak barne dituena.