Dokumental hau Calcutta hirian burutu sen, zeinak filmaketa egin zenean zortzi milioi biztanle zituen. Iruzkinak idatzi eta esatari-lanetan jarduteaz gain, Mallek nahitako harridura, kaos eta nahasketa-sentsazioak sortarazi zituen ikusleengan.