Peterrek, Lisbeth maite duen gizon zintzoak, harekin ezkondu nahi du, baina ikazkin txiro bat besterik ez da. Basoan kristalezko gizontxo bat aurkituko du eta honek bere ametsa egi bihurtzen lagunduko dio, beti poltsikoan diru asko izatea eta herriko lantegia erostea, alegia. alabaina, Peter ergeldu egingo da eta aberastasunak etabotere-promesekin datorkion Höllander-Michel zitalak engainatzea lortuko du. Bere bihotz goxoaren ordez harri koskor bat izango du aurrerantzean, eta oso izaki bihozgabe eta makurra bihurtuko da. Basoko aguretxoarengana jo beharko su atzera ere, bere bihotz ona berreskuratu nahi badu.