Mike hamabost urteko gazte bat da, herabea, birjina eta esperientziarik gabea, Londreseko inguruneetako komuna publiko zikin eta ilunetan lanean diharduena. lankide batekin maitemintzen da, bere denbora librean senargaia eta maitalea txandakatu eta hartara, bizitzak eskaintzen dizkion aukera urriez etsi-etsian baliatzen den neska batekin. Mike neskari nonahi segika hasiko zaio, bere lehen harreman sexuala harekin izan nahi duelako.