1919ko errebolta bitartean komunisten enbateei eustarren Baltikora bidaltzen duten soldadu-eskoadra aleman batek, gerraren ondorioz gainbehera etorritako familia aberats baten jauretxean ostatu hartzen du. Erich komandanteak bere troparen militar-itxurari eustea beste kezkarik ez du, ostetxeko familiaren Sophie alaba berataz maitemintzen den arren. Erichek ezezkoa ematen dionean, Sophiek boltxebikeen alde buru-belarri jardutea erabaiko du.