Fernandezek Vila jaunaren burdindegian lan egiten du hamalau urte zituenetik. Jabeak denda derari utziko diolakoan dago, baina urteak aurrera joan ahala, Vila jaun zaharkituak bizirik dirau. Fernandez Plasini andereñoaz maitemintzen da, izpiritismoa praktikatzen duen emakume bitxiaz. azkenerako burdindegiaren jabea hil egiten da eta Fernandez bere andregaiarekin ezkonduko da; bere emaztearen benetako izaera ezagutuko du orduan, aginduzale eta memperatzaile aparta denarena. Fernandezek bere itxaropenak hutsean gelditu direla sentitzen du, betiko saltzailea dela ohartzen da eta erabaki tragiko bat hartuko du.