Jack McCann munduko gizon aberatsenetako bat bihurtuko da sekulako urre-hobia Artikoan aurkitzen duenean. Hoegi urteren buruan, luxu handiz bizi da Karibean erositako uharte batean; ordea, bizimodu petrala darama inguruan dituen pertsonen eraginez: Helen, bere emazte gogaikarri eta alkoholikoa; Tracy, alaba, goranahi libertino batekin ezkondua; eta irlan kasino eraiki nahi duten Miamiko gangsterrak.