Gerra zibila bitartean filmatuta, Sierra de Teruel Espainiako errepublika garaiko gobernuaren ekimen garrantzitsuena izan zen zine-ekoizpengintzaren eremuan. Francoren gudalosteek Bartzelonara sartu zirenekoan filmaketa bertan behera utzi behar izan zuten. Muntaketa eta soinugintza ekoizle frantsez batek finantzatu zuen, falta ziren sekuentzien filmaketa ez ordea. Malrauxek, muntaketa-mahaian inprobisatuz, hasberri baten ausardiaz irudiak josi eta bere garaiko arau narratiboak aldera utziz osatu zuen filmea. Alabaina, filmea ez zen estreinatu ere egin eta, naziek Frantzia inbaditu zutenean, Gestapok negatiboa eta kopiak errautsi zituen. Hala eta gustiz ere, 1942an kopia horietako bat Frantziatik atera eta Washingtongo Kongresuaren Liburutegian gorde zuten; horixe, izan ere, Zinemaldiak proiektatuko duena.