Urtero-urtero errito bitxi berdina errepikatzen da: amerikar alargun dirudun batek Erromako auzalde txiro bateko senar-emazte bikote bati karta-partida batean diru mordoa irabazteko aukera ematen dio. antonia jokalari ona da; Pepinno honnnen senarra, ordea, ez hainbeste. Dena den, andre amerikarra, bere idazkari eta amorante ohiarekin bikote osatzen duena, beti suertatzen da garaile. Baina bat-batean senar-emazteak primeran jokatzen hasten dira eta andrea, garaipena arriskuan ikusirik, zur eta lur geratzen da; baina bere onera datorrenean, irabazten hasiko da berriro ere. Auzoko bizilagunek partida behingoz irabazi nahian, karta-jokotan aditua den Righetto jartzen dute Peppinoren ordez; baina horrela ere ez dute garaitzea lortuko.