Ariane Chavasse, detektibe frantses baten alabari, aitaren txosten pribatuak irakurtzea gustatzen zaio. Frank Flannagan izeneko amerikar gonazale bati eta Madame X delakoari buruzko kasuak jakimin berezia sortu dio. Monsieur X-ek Flannagan hiltzea agindu duela jabetzean, hira jakinaren gainean jartzea erabaki eta haren hotelerantz abiatzen da. Orduz geroztik, sarritan elkartzen dira, baina neskak ez dio bera nor den esaten. Egun batez, Fannaganek Monsieur X sauna batean ezagutuko du eta honek neska misteriotsuaren berri jakin nahi badu, Chavasse detektibeari galdetzeko esaten dio. Chavassek bere alaba dela jakinarazten dio Flannagani, eta hura salbatu nahi badu, hobe duela Paristik segituan alde egitea.