Gogol doktore famatua Yvonne Orlac aktoresaz zeharo maiteminduta dago, pianojole batekin ezkonduta dagoenarekin. Tren-istripu baten ondorioz pianojoleak esku biak galtzen ditu. Honen emazteak doktorearengana joko du laguntza bila. Medikuak, emakumearekin txora-txora eginda dagoenez, baiezkoa ematen dio eta hildako gaizkile baten eskuak jartzen dizkio musikariari. Ebakuntza ondo ateratzen da, baina ondorio izugarriak izango ditu.