Kaleetan zehar noraezean ibili eta gero, Chris "Aloysious" Parker apartamentu batean sartzen da, non neska gazte batekin topo egiten duen. Gero, psikiatrikoan dagoen bere ama bisitatzera doa, baina ez dirudi honek bere semea ezagutzen duenik. Paseoan dabilela pertsonaia markinatuekin gurutzatu, Deabruren ahutzak (Nicholas Ray, 1959) ematen duten zinetokiaren aitzinetik igaro, saxofoijole bat entzun eta kalean egiten du lo. Kotxe bat ostu eta gero saldu. Maleta egin eta New Yorketik Europara bidean abiatuko da.