Divine, "munduko mari-zikin handienaren" titulua arrandiaz daramana, karabana batean bizi da Baltimoreko hirigunean, buru-urritasuna duen bere ama, seme xapotoa eta Cotton bere lagunarekin. Divinek bere izen txarra defendatu beharko du Marbles senar-emazteek, legez kanpoko haur-trafikatzaile talde bateko buruek, Divineri titulua kentzeko debruzko plana prestatzen dutenean. Marbles bekaiztiak, ordea, ez dute Divine eta bere familiaren aurka lehiatzeko behar adina gaiztakeria, eta hortaz, matriarka oparoak mundulo pertsona zikinena izaten jarraituko du.