Isidore Ducasse jostunak "sortzailetzat" dauka bere burua metalez egiten dituen emakumezko soinekoak justifikatzeko. Moda-aldiskariek jokua jarraitzen diote haren diseinuen ustezko kalitateari gehiegizko ohiartzuna emanez.
Argitasun eta umorez, william Kleinek moda-munduaren eta komunikabideen kritika garratza egiten du, gaurregungo modeluen gehiegizko nabarmenkeria eta telebistako zorakeria iragarriz.