Miro, baliabide ekonomikoen gabeziagatik seme txikia galdu duen gizona buru dutela, arrantzaleak arraina oso merke erosten dien merkatariaren aurka matxinatzen dira. Honek diputatu-hautagaia den demagogo bati ordaintzen dio arrantzaleen artean zatiketa piztu dezan. Arrantzaleak beren artean liskartuko dira, polizia manifestariak apaltzera dator eta nahasmenduaz baliatuta, bazter-nahasle horrek Miro tiroz hiltzen du. Honen ondorioz, arrantzaleak indarberriz borrokan bat egin eta beren untziekin hileta-segizio bat antolatzen dute, manifestazio gatazkatsu handi batean bilakatuko dena.