Charles Serking bizitzaz arnegatzen duen olerkaria da, hollywoodeko ospe txarreko auzo batean bizi dena. Oraindik ere idazle gisa arrakasta izateko desio ezkutuaren eta emakume nahiz alkoholarekiko neurrigabeko apetaren artean banatzen du bere bizitza. Gauetik gauera, emakume desberdinak ezagutuko ditu, bera bezala, gizarteak arbuiatzen dituen hondakinak.