Victoria, Alemaniako konzentrazio-eremu batean preso dagoen emakume poloniarra hildako laugun baten identitateaz jabetzen da. Gerra amaitzen denean, San Franciscora abiatzen da, bertan bizi baitira hildakoen senitarteko aberatsak, eta emakume hark familia-ondasunen oinordekoa den seme bat zuela jakingo du. Mutikoaren tutorearekin ezkondu eta pixkanaka bere bizitza arriskuan dagoela ohartzenda, bere senarrak bera eta mutikoa hil nahi dituela, alegia. Victoriaren laguna den abokatu batek haren susmoak egiazkoak direla baieztatzen du. Senarra bere emaztea pozointzeko plan baten biktima bihurtuko da ustekabean.