New Yorkeko metroko furgoi batean dibertsio bila sartutako bi nerabeek bidailariak izutzen dituzte. Gutxiago izan arren, bidaiarien geldotasunaz eta hauek erasotzaileen aurka indarrak batzeko borondate ezaz baliatzen dira delitugile biak. Pasaiarien errakzio ezberdinek eta arian-arian dramatikoagoa bihurtzen den egoerak filmearen korapiloa itxuratuko dute.