Philadelphiako irrati batean gauetik goizaldera arte irratsaio bat egiten duen esataria da David. Egun batez, harremanekin apenas ez duen bere anaia Jasonen premiazko telefono-deia jasoko du. Atlantic Cityko kartzelan giltzapetuta dago eta Davidek fidantza ordain diezaion nahi du. Behin aske dagoela, Jasonek berarekin fio dadila eta Ozeano Bareko irla baten etxebizitzen paradisu bat eraikitzen lagun diezaiola eskatzen dio, azkar batean aberstuko direla ziurtatuz. Zortea, aitzitik, ez dago beren alde.