Ester eta Anna, oso izaera ezberdineko bi ahizpa, eta azken honen semea, Johan, hamar urteko mutiko bat, Suediara itzultzen dira ezagutzen ez duten herrialdea aldenik alde trenez zeharkatuz. Dirudienez gerra giroa bizi duen hiri bateko hotelean hartzen dute ostatu. Ester oso larri gaixotuko da, Johanek hoteleko mundu misteriotsua arakatuko du, bertan ipotxen zirko bat topatuz, eta Annak kamarero batekin abentura bat izango du. Ezinezkoa den komunikazioaren tragedia onartuko dute denek azkenerako, eta Ester bere ahizpak fisikoki erakartzen du gainera, gauzak gehiago korapilatuz.