Sean Archer, FBIko agente gupidagabe batek, bere arerio amorratua den Castor Troy izuekile sadikoak jarritako arma biologiko hilgarria aurkitu beharko du. Horretarako, Archerrek koman dagoen Troyren aurpegia maileguan hartzen du ebakuntza kirurgiko baten bidez, bere eginkizuna burutu ahal izateko Troyren nortasuna bereganatuz. Baina egoera korapilatu egiten da Troy komatik atera eta Archerren irudira itxuraldatuta, haren bizitzan sekulako hondamenak eragiten dituenean. Lehergailuaren mekanismoa martxan da eta tentsioa areagotuz doa, jokoa archer eta Troyrentzat hilgarri bihurtzen den arte. Ironia bada ere, bakoitza bere areiroaren gorputzean harrapatuta, euren arpegiak salbatzen saiatuko dira; bakoitzak berea, noski.