Zarko, errumaniar etorkin ilegalak Ines argazkilari gaztea ezagutzen du Bilbon galduta dabilela. Euren artean harreman estua sortuz doa; Zarko krimenaren azpimundutik aldentzeko aukera bakarra izango da gainera. Inesek adiskidetasuna, agian maitasuna eta bere elkartasun osoa eskaintzen dizkio… harik eta eskutuko eotrkinaren bortizkeria gailentzen den arte, neskaren lana eta lasaitasina arriskuan jarriz.