Gure protagonista Maria izeneko etxekoandrea da. Palikulak erdi mailako familia baten ohiko egun bat kontatzen du; baina “ohiko” egin horren “eguneroko” gertakisunen pilaketaren eraginez zer edo zerk eztanda egingo du.