Begiratzen ari den koadro beltza zeharkatuz, emakume bat itzal eta izaki beldugarriz biztandutako errealitate batera igarotzen da. Bidaia batean abiatzen da, zeinean, ilargia lekuko, gauak mehatxuka bere halabeharrari aurre egitera bultzatuko duen protagonista.