Pablo gazteak ez du bere aita ezagutzen. Ekipaje bakartzat asetu beharreko jakinmina daramala, Kanariar uharteetara abiatzen da, eta aita ez dela berak uste bezalakoa konturatuko da ziurrenik. Beste aldetik, Rafaeli sekula ikusi ez duen semearen bat-bateko etorrerak sentimendu ezezagunak sortaraziko dizkio, ordura arte ekidin duen harremanaren abiapuntu izango direnak.