Santi eta Dianaren arteko amodiozko istorioa denboran zehar, ezin itzalizko maite-suaren gatibu baitira, bai ezkongabe nahiz ezkonduta daudela, errege-harreraldi batean nahiz John Lennonen ohe azpian.