Berrogeita hamarreko urteen hasieran gaude. Bizitzan zoritzarra besterik ezagutzen ez duten Salvadorrek eta Mariak, elkar ezagutzen dute kasualitatez. Maria neskame zebilen etxetik kaleratu berri dute. Salvador Oriente zine-aretoko arduraduna da, Mariak euriaz babesteko aukeratzen duten tokia. Elkarrekin bizitzea erabalitzen dute, baina beren ahaleginak hutsean geratzen dira. Hutsegitea, zapuzketa eta zoritzarra dituzte lagun. Mariak Salvador hiltzen du sukaldeko labanaz, hilotz bat ezkutatzeak dakartzan zailtasunez ezjakin.