Tristán Romeok 15 urte beteko ditu aurki. Bere gurasoek berearentzat pentsatutako bizimodu bikainaz gozatzen du. Ordea, bere babes-ingurunea deuseztatu zorian da. Eta hemendik aurrea, bakardadea eta tristeziaren zaporea dastatzen ikasi beharko du, eta bizinik irautea bizitzea baino garrantzitsuagoa dela sarritan.