Palmira Gadeak bere ezkontzaren 25. urteurrenean oso opari garratza jasoko du: gauzak ez dira berak uste bezalakoak. Senarrak engainatu egiten du, alaba haurdun etzi du ezezagun batek, semeak homosezuala dela aitortu, eta istripu batean hilko zaio. Bere tragedia pertsonalaz ihes egiteko, Palmirak beste tragedia bat ezagutzea erabakitzen du. Afrikako herrialde batekoa, eta bertan ahal dela baliagarri izatea, eta han baliteke maitasuna berraurkitzea.