"Gay" diren hiru gaztek laugarren pisukide bat hartzen dute, eta hirurak zeharo maitemintzen dira hartaz. Lucas da mutil berriaren izena, baina egun batez gorputzean 12 sukalde-laban sartuta dituela hikik agertzen da. Lucasen iraganaren jakinminez, atzerabegira batzuren bidez Lucas alproja galanta zela jakingo dugu.