Javi, 9 urteko mutikoa, bere anaia Juanekin mendialdeko herriska batera doa oporrak igarotzera. Bere aita hilik aurkitu zuteneko eta beti giltzaz itxita dagoen gelako sekretuak erakartzen du Javi. Mundu misteriotsu herrekiko irrikaz, Javik arakatzeari ekin eta egia aurkituko du azkenik; bere haur-munduko fantasien ordez, gezurrak, pasioak, maitasuna eta heriotza gailenduko dira.