Aktore gisa arrakasta izateko daukan azken aukera aprobetxatu nahi du Tete Moránek, heriotzari muzin egin behar baldin badio ere. Baina lege fisiologikoak halabeharrezkoak dira, eta bere gogoz kontra, zombi-paperak baion ez dizkiote eskaintzen. Bizitzan eta heriotzan barrena egiten duen bidaia gora-beheratsu honetan Gastón bere laguna izango du bidaiari, konkorduna den modelo ospetsu bat, berak jakin gabe esperimentu farmakologiko ilun batean sartuta dabilena, krimena irakaskuntzarekin tartekatzen duten irakasle-talde batean buru den Kramer doktorearen zuzendaritzapean. Hartara, Gastón hainbatetan hiltzen saiatuko dira; honek etsi-etsian maite duen Esmeralda epaileak ikertuko ditu kontu hauek guztiak.