Alex, ardo-saltzaile bat, Susannarekin desioz itsututa dago, ostatu bateko jabeak zor bat kitatzeko eskaini dion neskarekin. Alexen trikimailuek eta lanean diharduen enpresan gauzatzen dituen munta gutxiko diru-iruzurrek kartzelara eramando dute. Handik hilabete batzuetara elkarrekin topo egingo dute; Alex ezkonduta dago jada, emaztea haurdun, eta Susanna etorkin marokoar batekin maiteminduta dago. Bata-bestearekiko pasioa ezin asetuz, elkarrekin hasten dira berriz, oraingoan inoiz baino arrisku handiagoz.